Monday, October 18, 2010

terima kasih~


18 oktober 1987..tarikh dimana permulaan hidup seorang insan bernama Noorazizah Binti Hassin..senang citer tula tarikh lahir aku..dan sekarang sudah 23 tahun aku masih diberi peluang untuk meneruskan hidup aku di dunia ni..alhamdulillah..masih ada peluang utk aku baiki apa yg kurang dan masih ada ruang utk aku baiki kelemahan..walau adakalanya diri ini terlalu alpa dgn nikmat dunia..sering terlupa tujuan diri ini dicipta..harap masih ada lagi kesempatan utk ku..terima kasih yg tak terhingga kepada mak yg telah melahirkan aku 23 tahun yg lalu..hingga kini pengorbanannya masih belum mampuku balas..dan mungkin seumur hdupku, aku xkan mmpu utk membalasnya..terima kasih kepada kakak dan abg-abg aku yg telah bersamaku sepanjang 23 tahun ini..terima kasih kepada kwn-kwn aku yg mengenali diriku sjak aku mngenal erti persahabatan..dan terima kasih kepada semua insan yg telah hadir dalam hidupku sepanjang 23 tahun ini..walau ada yg hadir hanya sebentar namun ia tetap meninggalkan kesan dalam kisah hidupku..terima kasih atas kasih yg dicurah..terima kasih atas pengorbanan yg diberi..terima kasih utk segalanya..utk sepanjang 23 tahun ini dan seterusnya..yg ku tahu kalian semua adalh insan yg menjadi watak dlm hidupku..(^,^)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aSSaLamualaikum....
    ai mak usu, mak usu dah tua dah, jgn brangan muDa lagi taw,...
    teruskan perjuangan mencintai tuhanmu, jgn pernah kamu berubah yer, tetapkan pegangan keimanan mu, kerana sBB itu lah, kamu di cintai aLLah dan orang disekeliling mu,..
    semoga bahagia terus terlekat di hati mu, panjangkan umurmu,..
    Please Keep Your Health WeLL...

    ReplyDelete