Tuesday, August 17, 2010

ciri2 lelaki idaman..~




bbrape ari ak rse rjin ssgtla plak nk mmenuhkn entry aku ni..kli ni mls nk tlis bnde2 yg formal n agk berat tuk difahami..kli ni aku nk sempoi la plak kang klu memnjg skema ak gak yg tak lrt nk bace..huhu..byk2 soalan yg diajukn kat aku, ade satu soaln yg bley wat kan ak terkaku tuk bbrpe saat..soaln yer bbnyi begini "apakah ciri2 lelaki idaman anda?"..ak lbh rela jwb soaln SPM b'kali2 dri mnjwb soaln tu..yela plg koman pun soaln SPM de gak skema jwpn yer kn..mmg nmpk soaln tu mudah tpi bgi aku yg tak brape nk dewasa ni soaln tu bley wat kn kerutan didahi aku yg bleh mmbuatkan wajah ak cpt bkedut tau x..heee~..laen kli tnyela mak aku shat ke x, ak da mkn ke blum..cnfrm soaln blum abis ak da bley bgi jwpn..klu soalan tu girl yg tnyer ak xla ssh sgt nk mnjwab yer..ni bile soaln tu diajukn oleh kaum yg b'tentangan gan kaum ak dlm erti kate yg mudah 'lelaki'..haish bley tgagap ak dibuat yer..kang klu ak ckp aku nak yg hensem, kaya, pandai, alim, beriman dan segala sifat2 t'puji yg klu ak list kn smpi sok pn x abis lgi kot diorg msti ckp lbh krg cmnila bnyi yer "eh2 minah ni lebih2 la plak..bajet cun ingt die tu ape miss world ke"..so cmne skang ni tul x ak ckp soaln ni ssh da la xde skema jwpn..huhu..tpi pe pun smua org msti nk yg tbaek dlm hidup korgkn..cmtula gak gan aku..bgi aku ckupla org tu bley trime ak seadanya..syg aku, famili aku dan bleh bimbing aku tuk jdi lbh baek..tpi kita hanya bleh bharap tpi segalanya telah pn ditetapkn oleh-Nya..trime ape yg diberi kerana DIA tau apa yg terbaik tuk hamba-Nya..stiap org mmg de jodohnya samaada cepat atau lmbt..atau kita mmg ditakdirkan tuk sndri hingga akhirnya..

No comments:

Post a Comment